ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
+ خواننده سابق 


سلام

بعد از کلي گشتن تو اينترنت پيداتون کردم . فقط ميخواستم ببينم نظر تو که هميشه از مشايي طرفداري ميکردي درمورد جريانات اخير چيه ؟!

+ وكيل 
براي من شگفت آوره كه بعضي از افراد متدين!! و مسلمان فحاشي هاي فردي رو كه من شرم ميكنم لفب آيت الله رو بهش بدم چون به اللهي كه اين فرد نشان اش باشه اعتقادي ندارم ، رو به راحتي توجيح ميكنند و وسوت يا دست زدن جواناني كه در درگيري با نيروها و مزدوران تا به دندان مسلح باعث عقب نشيني اونها شدند رو توهين به ائمه ميدونند و مستوجب بدترين احكام قضايي!!در صورتي كه من از دين اسلام خودم نه اسلام شما!! پيامبري رو ميشناسم كه به عيادت كساني ميرفت كه زماني خار و خاشاك بر سرش ميريختند وكساني را بخشيد كه دندانش را شكستند . حالا به كجا رسيده ايم كه مدعيان دينداري سوت و كف 10 نفر جوان در گوشه اي به دليل ذكر شده رو ميبينند و اون رو توهين به اسلام و ائمه به حساب ميارند اما كشته شدن حداقل 8 نفر از هموطنانشون رو به دست عده اي مزدور كلاش وقمه به دست رو نميبينند و وله شدن اون خانم و او پسر جون در ميدان ولي عصر توسط ماشين بسيجي ها و نيروي انتظامي!!! رو در روز عاشورا! نميبينند و و نميبينند كه همفكرانشون دختري رو از پل كالج به پايين انداختند و كشتند واقعا جالبه با سوت زدن 10 نفر در روز عاشورا به ائمه و اسلام توهين ميشه ولي با كشتن انسانهاي بي دفاع در روز عاشورا به اسلام توهين نميشه!!

سلام دوباره به همسنگر عزيزم خانم جاويد.

مشكل ما اين است كه بعضي از بانوان ما بعد از اين بحث مثل همان خانوم صاحب وبلاگ بدون اين كه بدانند بحث چيست فرياد واا مهديا سرداده اند و شب را به گريه به صبح رسانده اند كه ميخواهند زنان را از سپاه آقا بيرون كنند!

بحث ما اين است كه سپاه حضرت ميليون ها نفر سرباز دارد كه هم زن و هم مرد هستند اما اين كه 313 نفر فرماندهان و ياران خاص حضرت كيانند مشخص نيست.

صحبت از 313 نفر پشت انسان را ميلرزاند مگر كم است؟

313 نفر يعني 313 سلمان، 313 ابوذر ،313 عمار ياسر و اگر فرض كنيم روايت حضور زنان صحيح است 50 زن يعني 50 فضه 50، ام البنين

دوستان :ما همه ما بايد نهايت دعايمان اين باشد كه گرد سم اسبان لشكر آقا بررويمان بنشيند

اما اين كه فردي بگويد ميخواهند مارا از 313 نفر محروم كنند به نظرم يا معناي 313 را نميداند و يا ميداند كه جزء 313 نفر است.

---------------------------

در ضمن جوابتون به مسلمان خيلي عاقل !بي نظير بود

+ رضا 

ميبينم كه كفگير جرات و شهامتت به ته ديگ خورده !!! بقول خودت : هه هه هه . تو كه براي مظلوم نمايي خود أ كامنت اهانت آميز و فحاشي به خود را درج ميكني چرا كامنت انتقادي مرا درج نميكني چون ..... آره ببم جان . خودتي

+ صابره 
ايه الله وحيد خراساني فرمودند:اعمال ذيل را در شب نيمه شعبان انجام دهيد و ديگران را هم اگاه کنيد که در صورت عدم اهتمام در اگاه کردن ديگران روز قيامت براي شما يوم الحسرت خواهد بود:1- قرائت سوره يس و هديه ان به امام عصر(عج) 2-قرائت زيارت ال يس 3-قرائت دعاي فرج (اللهم کن لوليک)راس ساعت 11شب
+ يس 
سلام دو تا سوال
1.شما ساکن قم هستيد؟
2.شما چادري هستيد؟
موفق و شاد و سلامت باشيد و از شر منافقين فوق جديد به سلامت عبور کنيد
+ وفا 
بحث از سرعت پائين اينترنت به کجاها کشيده شد
چقدر شکلکاي اينجا با حالن به خصوص اين:
+ مسلمان عاقل 
وبلاگ خانم جاويد براي من يادآور مباحث زيادي هست و مطمئنا ايشون از مباحث ما استقبال هم مي کنند
اون سخني که در مورد زنان بدحجاب گفته شده دقيقا اين هست: "زنان بدحجاب مانند الاغ هاي پالان دار هستند". گوينده اين جمله امام جمعه مهريزه. من گفتم اينکه امام جمعه مهريز گوينده اين جمله باشه يا امام جمعه مشهد هيچ تفاوتي نداره. چون هر دو از يک صنف هستند وهر دو از يک تريبون براي بيان نظراتشون استفاده مي کنند و خطاي هر دو به پاي دين نوشته ميشه.
شما هم قرار بود اظهارات گوهربار جناب علم الهدي در مورد استفاده از هر وسيله اي ولو غير مشروع براي مبارزه با دشمن رو توجيه ديني کنيد. فهمش خيلي سخت بود؟
پاسخ

با سلام و سپاس از شما دوست گرامي.
در مورد سخن امام جمعه مهريز در مورد اينکه "زنان بدحجاب مانند الاغ هاي پالان دار هستند" خوب من فکر ميکنم در اينجا بايد واژه "بدحجاب" را عميق تر ببينيم که در اينصورت شايد بتوان سخن امام جمعه مهريز را نه توهين به زنان بدحجاب که توهين به الاغ هاي پالان دار تلقي نمود. در نظر من "بدحجاب" مردان و زناني را تجسم مي کند که پوشش هاي غيرآدميزادي دارند
اگر شما معتقد باشيد که "بد" في نفسه بد است حالا مي خواهد اين بد، حجاب بد، نگاه بد يا گمان بد باشد اين ها همه اش مذموم است و "بدحجاب" هم يعني کسي که با پوشش مبتذل به جاي آنکه بخواهد گوهر وجودي خود را در برابر نگاه شيطاني نامحرمان و شيادان، مصون و محفوظ بدارد يا به جاي آنکه بخواهد ارزش وجودي خود را با پوشش آراسته حفظ کند، زينت هاي خود را مقابل چشم همگان به عرضه و حراج بگذارد و مروج فرهنگ هاي لاابالي گري باشد.
اين به قدري مذموم است که احتمالا يک الاغ هم از آن کراهت داشته باشد.

راستي

اگه دوست داشته باشي من حاظرم با هم در يه وبلاگ هممكاري كنيم.

خبرشو بهم بده .

سلام

مطالب جالبي داري

يه سري به من هم بزن

من شما را لينك كردن شما هم اگه دوست داشتي لينك كن

پاسخ

با سلام و سپاس از حضور شما.
لينک نکرديد

پاسخ دوباره به مسلمان عاقل

توي جوابتون جوابي نديدم!

اگر تمايل داريد به وب من بيايد تا همون جا بحث كنيم و مزاحم خانوم جاويد نشيم

+ مسلمان عاقل 
در پاسخ به محمدحاشر يزداني
شما اول بايد قسمت دوم کامنت منو جواب ميدادي که مربوط بود به توصيه شنيع جناب علم الهدي که وسيله را براي رسيدن به هدف توجيه کرده بود. در غير اينصورت شما نمي توني به من ايراد بگيري که چرا حرف يه آخوند ديگه رو به اين يکي نسبت دادم چون مي تونم استدلال کنم به همين قول جناب علم الهدي و بگم که براي اينکه جلوي بي اعتبار شدن دين يا بدبيني مردم به دين رو بگيرم اين کار رو کردم و کارم هم مصداق واضح مبارزه با دشمن (دوست نما) است.

در پاسخ به مسلمان عاقل!!

مسلمان عاقل اول صحت خبر را جويا ميشود و دروغ نميگويد

آقاي علم الهدي به بي ججابان اين نسبت ها راندادند. در روز 9 دي به كساني كه در روز عاشورا هلهله كردند و سوت و كف زدند اين نسبت هارا دادند و باز هم ميدهند و ما هم به هركس كه به ائمه عزيز و اسلام توهين كند همين نسبت هارا ميدهيم

اي برادر مسلمان عاقل اگر كسي به دين شما توهين كرد به او لبخند ميزني؟!

اين آيه قرآن رو خوندي؟

آنها مثل چهارپايان هستند و حتي بدتر از آنان!

بعيد ميدونم خونده باشي

با سلام من لينك دوستان ندارم

اما جديدا ستوني باز كردم به عنوان از همسنگرا چه خبر؟ كه حتما مطالب به روزتون رو لينك خواهم كرد.

يعني شما ميفرماييد علمايي كه واكنش نشان دادن نظرشان اين بود كه در خيل ياران امام زنان جايي ندارند؟!!

آخه كي همچين حرفي رو قبول داره؟

نه!بحث اين بود كه رئيس جمهور فرمودند از 313 نفر 50 تاش زنن كه علما گفتن سند اين روايت مشخص نيست.

من به وبلاگ اون دوستي كه استفتا كرده رفتم نوشته اند:

از هر حقم بگذرم ازاين حقم که مي توانم يار امام مهدي باشم نخواهم گذشت .آنها بايد پاسخگوي احساس جريحه دار شده ام باشند .دوباره مي گويم از وزير و وکيل شدن بگذريم از يار مهدي فاطمه بودن نمي گذريم!!

آخر چه كسي گفته شما نميتواني يار امام باشيد؟

منظور علما اين است كه فرماندهان لشكر همه رجل هستند در روايات زيادي به كلمه رجل در برابر عدد 313 اشاره شده است.

اما برخي نيز ميگويند در بين 313 نفر نيز اززنان هستند كه سندشان زياد موثق نيست همين.

همه ما سرباز امام زمانيم اما درجه سرلشكري رو خود آقا اعطا ميكنند

پاسخ

از توضيحات شما که قطعا نکات تازه اي براي دوستان خواهد داشت ممنونم
ببينيد از ابتدا بحث بر سر حضور خانم ها در خيل 313 يار امام زمان بود و آنچه هم که ما در کتاب ها خوانده يا از معلمان ديني مان شنيده بوديم همين بود. از اينکه اين زنان چه کاره ي اين لشکر هستند حرفي نبودو بحث ما هم الان اين نيست. ضمن اينکه استناد آقاي علم الهدي به واژه "رجل" است که استنادي کاملا سطحي است. واژه "رجل" همانطور که در احراز شرائط کانديداهاي رياست جمهوري چيزي فراتر از جنسيت است و اشاره به توانايي ها و قابليت ها و کارامدي هاي يک فرد دارد در اينجا هم همينطور است. چه بسا يک زن از قابليت ها و کارامدي ها و امتيازاتي برخوردار باشد که خيلي از مردان از آن محروم باشند و در اينجاست که آن زن حائز شرط "رجل" خواهد بود.
+ مسلمان عاقل 
اين جناب علم الهدي همون فرد مأخوذ به ادبي هست که زنان بي حجاب رو بزغاله و گوسفند ناميد. با اين توصيه هاي شاذ و نادري هم که کرده و ملت رو به مبارزه ولو با توسل به هر وسيله ي غيرشرعي تشويق کرده، بدجوري خودشو خراب کرد. يه مشت احمق اينطوري دارن از دين هزينه مي کنند و يه مشت بز اخفش هم به حرفاش گوش ميدن
   1   2      >