سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیاسی‌نوشت‌های یک دختر دانشجو

آیت الله علم الهدی: دشمن فضای مجازی را تصرف کرده است. بنده خدمت آیت الله سیستانی در نجف رسیدم. دیدم تمام اطلاعات ایشان از ایران از فضای مجازی است. حتی خواستم با ایشان صحبت کنم، چون وقت کم بود ایشان می گفتند من همه اینها را می دانم. یک مرجع تقلید عالیقدر و بزرگ تشیع کانال اطلاعاتی اش فضای مجازی شده است، چه برسد به اینکه یک جوان دانشگاهی و حوزوی و یا یک آدم معمولی! و می بینید که دشمن فضای مجازی را میدان جنگ کرده است. حال شما در وبلاگ نویسی بنشینید حساب کنید، اگر فرضاً ما در داخل و خارج ??میلیون وبلاگ نویس داشته باشیم، ?میلیون و پانصدهزارش بر ضد اسلام است.... جنگ سایبری را جدی بگیرید...مسئله جنگ ما در فضای مجازی به این حد رسیده است که هر کس دستش می رسد با هر وسیله ای که می تواند متوسل بشود...

علی اکبر جلالی -کارشناس فناوری اطلاعات- با بیان اینکه اتحادیه جهانی مخابرات حداقل دسترسی کاربران به اینترنت 256 کیلوبیت در ثانیه را به عنوان شاخص ضریب نفوذ محاسبه می کند و دسترسی کاربران به اینترنت دایل آپ (کمتر از 56 کیلو بیت) جزء شاخص های ضریب نفوذ محسوب نمی شود گفت: از نظر اتحادیه جهانی مخابرات (که ایران نیز در آن عضو است)، ایران اصلا اینترنت ندارد و ضریب نفوذ اینترنت در ایران زیر یک درصد است.

جناب مستطاب آیت الله علم الهدی دام عزه و توفیقه؛ بنده از شما سوال می پرسم در کشوری که اصلا اینترنت ندارد چه انتظاری برای حضور پررنگ خیل انقلابیون که بیشتر آن ها از پابرهنه گان مستضعف هستند، می توان داشت؟ دشمن چه کسی است؟ مسئولان فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور خودمان یا مرفهان بی دردی که به خاطر داشتن پول بیشتر حق استفاده از اینترنت پرسرعت را دارند؟
چه کسی است نداند که سرعت اینترنت در ایران پایین تر از عراق و ونزوئلا و بولیوی است و هزینه آن هم از عهده قشر عظیمی از مردم ایران برنمی آید و نتیجتاً بیشترین بهره مندی از این موهبت در اختیار طبقه متوسط و ثروتمند جامعه قرار گرفته و طبیعتاً این قشر از جامعه چون بیشترین و بزرگترین دغدغه شان جیب مبارک شان است، نه تنها حاضر نیستند مثقالی برای انقلاب هزینه کنند که برعکس نان خود را در ضربه زدن به آرمان های انقلاب برای رهایی از 1- فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم های بین المللی و 2-  فشارهای ایدئولوژیک که دست آن ها را برای تجاوز به مال ضعفا قطع می کند، می بینند و دقیقا به همین علت است که  از هر ده هزار وبلاگ، نه هزار و پانصدتای آن بر ضد اسلام می شود و دقیقا به همین علت است که باید دشمن را در همین نزدیکی ها جستجو کرد نه در آن سوی مرزها!

مرتبط: آقای وزیر, نمیدانید؟ یا فکر می کنید ما نمیدانیم؟


اگر به خاطر داشته باشید انتخاب سه وزیر زن از سوی رئیس جمهور -احمدی نژاد- برای تشکیل کابینه دولت دهم، با واکنش هایی از سوی برخی علما روبه رو شد که پس از استدلال دکتر احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه 50 تن از 313 یار اصلی امام زمان(ع)، زن هستند آیت الله علم الهدی این مطلب را غیر مستند خوانده و بیان داشتند: "اگر بناست یک مستند شرعی برای رئیس‌جمهور متدین وابسته به ارزش‌‌های دین مطرح باشد که تعبد و تقید به شرع دارد، حداقل باید با بزرگان روحانیت در این زمینه مشورت شود. اینکه می‌گویند 50 نفر از 313 یار امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف زن هستند، همچنین چیزی نیست. در کتاب شریف بحارالانوار در جلد 52، بیش از 10 روایت در این‌باره و درباره 313 اصحاب، کلمه «رجل» آمده و به غیر از یک روایت که کلمه «رجل» نیامده، در همه روایت تصریح شده که این 313 نفر مرد هستند."

یکی از خواهران مومن و پیگیر  مقارن با فرارسیدن ایام مبارک ولادت امام زمان روحی فداه، در این مورد از محضر آیت الله مکارم شیرازی استفتا نموده اند که عینا به نقل از وبلاگ ایشان به شرح ذیل می باشد:

با سلام و احترام.......حضرت آیت الله
بالاخره در بین 313 نفر یار امام زمان زن هم وجود دارد یا نه؟؟زمانی در کتابها خواندیم 50نفرشان زن هستند اما بعد از اینکه رئیس جمهور این مطلب را جوازی برای حضور وزرای دانست بسیاری اصل مطلب را مورد انکار قرار دادند آیا ما زنان در زمان حضور حضرت مهدی جزءآن 313 نفر خواهیم بود ...اگر نیستیم چه کاره خواهیم بود ؟اگر نیستیم پس باید آرزوی سربازی حجت حق را به گور ببریم

و پاسخ  بسم الله الرحمن الرحیم

:: با اهداء سلام و تحیت؛

جواب : 
آری در بین یاران امام عصر (عج) زنان نیز وجود دارند.

همیشه موفق باشید               

دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی: / بخش استفتاءات



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در پنج شنبه 89/4/31ساعت 8:24 عصر توسط شیدا جاوید
    نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دشمن همین نزدیکیهاست نه در آن سوی مرزها
    آدرس وبلاگ
    دهن کجی مردم به سروش و سرگردانی روح پویر
    بزرگترین اشتباه تاریخی اصلاح طلبان
    پاسخ به ادعای مردمی نبودن مصدق